تبلیغات

 

موی شما یکی از زیباترین دارایی های شما است که محافظت از آن ارزش صرف وقت را دارد. پکیچ ضد ریزش موی پراتسوم برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو گزینه ی بسیار مناسبی است. از دلایل ریزش موی آقایان می توان به بیماری های پوست سر که پس از جراحی های سنگین، کاهش وزن شدید یا استرس به وجود می آید و ریزش موی ارثی که یکی از فوکولند شایع ترین دلایل ریزش مو است اشاره کرد. همچنین اگر پوست سر سالم نباشد و مشکلاتی نظیر چربی نا بهنجار پوست و شوره سر را داشته باشد می تواند منجر به ریزش مو ها شود. به همین دلیل مناسب ترین راه حل برای ریزش مو استفاده از پکیچ ضد ریزش موی پراتسوم است که با گردآوری سه محصول منحصر به فرد می تواند روند ریزش موی شما را متوقف کند.

 

محتویات پکیچ ضد ریزش مو پراتسوم

2 عدد بطری شامپو مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد تونیک مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد روغن تقویت کننده موی سر

 

تاثیرات استفاده همزمان از این سه محصول پراتسوم

کمک به باز سازی و رشد سریع مو های جایگزین

استحکام مو های نازک و شکننده و تقویت فولیکول مو

کمک به تقویت ریشه های ضعیف مو

کمک به تقویت و حفظ سلامت پوست سر با مکانیسم عمل کلاژن سازی

 

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۸ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: پراتسوم، فوکولند

 

حفاری دورانی

در این روش حفاری، از مته های متنوعی استفاده می شود. مته ها با حرکت چرخشی روی سنگ باعث خرد شدن و ساییده شدن آن می شود و انرژی حفاری آبشار لازم برای به چرخش درآوردن مته و لوله با کمک سیستم دورانی تأمین می گردد. ازمهمترین عواملی که موجب افزایش سرعت حفاری می شود گل حفاری است که در عملیات حفاری همانند خون دربدن انسان عمل می کند حفاری چاه عمیق بدین صورت که به هنگام چرخش مته از نازل های )سوراخ( موجود بر روی مته خارج شده و کنده های حفاری (Cutting) را با بهره مندی از خاصیت حمل به سطح زمین انتقال میدهد که این عمل باعث افزایش سرعت

 

حفاری ضربه ای

دستگاه های حفاری ضرفه ای و یا سیستم های ضربه ای، دستگاه های ساده ای هستند که برای پژوهشهای آب یابی بسیار مناسب هستند. از این دستگاه ها بیشتر برای حفاری چاه آب که در داخل سنگ های مقاوم قرار دارند، استفاده می کنند. اصول کار سیستم های ضربه ای خرد کردن سنگ فرود می آیند. دستگاه مجهز به یک خرک چهار قطبی و یا یک دکل است که مته های حفاری با یک قرقره برگشت دهنده روی آن آویزان می گردند. این مته ها دارای حرکت رفت و برگشتی می باشند و برای اجرای مانورهای حرکتی پائین و بالا، از دستگاه رفت و برگشت جدا گردیده و به وسیله ای به نام چرخ قرقره که برای نصب لوله ها نیز بکار می رود، اتصال می یابند. خرک های جدا شونده، چوبی و یافلزی هستند. پایه ها روی دالهای سیمانی که قبل از مونتاژ دستگاه آماده می شوند، قرار می گیرند. دکل های حفاری آبشار  خم شونده یا تلسکوپی، دستگاه های خودکار قابل حمل حفاری را مجهز می نمایند. این دکلها به صورت دائمی در پشت یک کامیون نیز می توانند ثابت شده باشند. دکلها باید با کابلهای محکم روی بلوکهای سیمانی استوار شوند

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۷ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: حفاری جاه عمیق، حفاری چاه آب

 

شاید این تیتر برای شما ترکیبی از کلمات نا متجانس و ناشناخته باشد که معنی و مفهوم خاصی به ذهنتان متبادر نمی سازد اما اگر از اهالی خطه سرسبز گیلان باشید و یا قسمتی از گشت و گذارهای خود در شمال کشور را به بخش غربی این خطه زمرد فام تخصیص داده باشید حتما می دانید که »شاندرمن« بخشی از شهرستان »ماسال« در شمال غربی استان گیلان است و »آویشو« نیز نام غاری است دیدنی در همین منطقه که یکی از چندین جاذبه گردشگری این شهر به شمار میرود. متاسفانه اگرچه »آویشو« در فهرست میراث طبیعی ثبت شده ولی هنوز در فهرست تور ماسال مسافرت گردشگران ایرانی ثبت نشده است و هنگامی که صحبت از مسافرت به شمال کشور می شود فکر همه به سمت دریاها و کوه هایی که بارها رفته اند متمرکز می شود اما این بار پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید بهتر است به جاهایی سفر کنید که ناشناخته تر مانده اند. جاهایی مثل ماسال و شاندرمن. ماسال شهرستانی دیدنی در استان گیالن است. شهرستانی که بیش از 70 هزار هکتار جنگل و مرتع دارد حتما زیباست. ماسال دومین شهرستان مرتفع استان گیالن پس از رودبار است و پیش از این، بخشی از شهرستان وسیع تالش بود که در سال 1376 به شهرستان ماسال تبدیل شد. ماسال در قدیم »رودکنار« نامیده می شد.

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۹ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: تور ماسال، ماسال، تور، شاندرمن

 

در سال 2010 مردم رقم اعجاب انگیز 6.1 هزار میلیارد پیام کوتاه ارسال کردند یعنی 192 هزار پیام کوتاه در ثانیه! میزان درآمد صنعت در ارسال پیام های کوتاه 114 میلیارد و ششصد میلیون دلار در سال بوده است. در سال 1992 نوکیا 1011، یکی از اولین گوشی های موبایل با شکل ساده، تنها امکان 60 دقیقه مکالمه به کاربر می داد. حافظه این گوشی فقط برای ذخیره 99 شماره مخاطب کافی بوده و یک صفحه نمایش کوچک سیاه و سفید داشت. مقایسه آن با LUMIA800 امروز مثل مقایسه خودروی فورد مدل T با شاتل فضایی در تمامی زمینه ها است، به استثناء یک مورد : امکان تایپ و ارسال پیام. پدر پنل پیامک مانی ماکونن، یک مهندس فلاندی است. او در سال 1984 در یک پیتزا فروشی در کپنهاگ، وقتی برای شرکت در کنفرانس در مورد آینده ارتباطات موبایلی به دانمارک آمده بود ایده سرویس پیام رسانی برای گوشی های دیجیتال GSM به ذهنش خطور کرد. متاسفانه او هرگز برای این کار پیشگامانه دستمزدی دریافت نکرد، زیرا حق پنل پیامک امتیاز این ایده را به ثبت نرسانده بود. یک سال بعد، فرمت 160 کاراکتری توسط محققی در زمینه ارتباطات به نام فریدهای هیلبرند تعیین شد. او در حالی که سعی می کرد این فناوری را استاندارد کند و به تلفن های همراه امکان انتقال و نمایش پیام ها را بدهد، متوجه شد که میانگین جملات یا سوالات تنها به 160 کاراکتر نیاز دارد. اولین اس ام اس در سال 1992 توسط بریت نیل پاپ وورس به مدیر اپراتور ودافون، ریچارد جرویس در مهمانی کارمندان در شب کریسمس ارسال شد که متن آن این بود: کریسمس مبارک. پاپ وورس سرویس ارسال پیام کوتاه یا همان اس ام اس را از کامپیوتر محل کار خود به یک گوشی موبایل اوربیتل 901 ارسال کرد. امروز ارسال پیام بیشترین استفاده را در میان سرویس های انتقال اطلاعات توسط تلفن همراه دارد، به طوری که 74 درصد از همه موبایل های سراسر جهان را شامل می شود یا به عبارت دیگر، 2.4 میلیارد از 3.3 میلیارد مشترک از طریق ارسال پیام ارتباط برقرار می کنند.

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۹ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: پیام کوتاه، sms، موبایل، پنل پیامک

 

پیام رسانی با تلفن همراه به مقوله های مانند پست الکترونیکی سرویس پست صوتی پیام رسانی آنی سرویس پیام کوتاه سرویس پیام افزوده سرویس پیام رسانی چند رسانه ای و سرویس های دیتا اختصاص یافته است.

پیام رسانی با تلفن همراه، باعث افزایش سرعت ارسال پنل پیامک اطلاعات با ضریب ایمنی بالا شده  و سبب صرفه جویی در مصرف کاغذ، زمان و مصرف سوخت می شود.

سرویس های پیام کوتاه یکی از خدمات تلفن همراه است که در اغلب تلفن های دیجیتالی جدید در دسترس است. این سرویس به کاربران اجازه می دهد که پیام های کوتاه را تا 160 حرف به تلفن های همراه دیگر ارسال یا دریافت کنند. برای ارسال یا دریافت پیام های sms کاربران تلفن معمولا مجبور به پرداخت یک مقدار پنل پیامک ماهیانه به شبکه سرویس دهنده یا یک مبلغ اندک به ازای هر پیام است. بعضی از شرکت ها هم سرویس پیام کوتاه را رایگان در اختیار مشترکان خود می گذارند . در کشور آلمان سالیانه 25 میلیارد و در کل جهان 450 میلیارد sms رد و بدل می شود.

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۸ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: پیام کوتاه، sms، موبایل، پنل پیامک

 

همه جای دنیا گرانترین هتل های را معرفی می کنند، تا پولدارهای دنیا را به سمت خودشان بکشانند اما در ایران روال معرفی هتل ها به گونه ای دیگر است. اگر زمانی شایعه شود که فلان هتل یا رستوران گرانترین است و یا حتی فلان شخصیت پولدارترین است این تصور ممکن است تا دهه ها باقی بماند حتی اگر خیلی زود مثال نقضش پیدا شود. سال ها تصور میشد که هتل عباسی اصفهان گرانترین هتل ایران است، در صورتی که با یک پرس رزرو هتل و جوی ساده از قیمت چند هتل مشخص می شود که اینطور نیست. در این گزارش سری زده ایم به گرانترین هتل هایی که در حال حاضر در ایران مسافر می پذیرند. استانداردسازی و ستاره های هتل ها در کشور ما با آنچه از ستاره های هتل های بینالمللی انتظار می رود، متفاوت است. قاعدتا قیمت هتل های ایران در مقایسه با گرانترین هتل های جهان نیز ناچیز است حتی اگر در داخل کشور گرانترین باشند. هتل های پنج ستاره در دنیا نسبت به خدمات و امکاناتی که به مسافران می دهند، درجه بندی می شوند. زیربنا، امکانات ورزشی و تفریحی، امکانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران های موجود درآنها با تنوع غذایی زیاد، نوع خدمات دهی کارکنان و آموزش آنان در برخورد با مشتری ها و خیلی از عوامل دیگر تعداد ستاره های هتلها را در سطح بین المللی تعیین می کند اما در ایران درجه بندی هتل ها و اعطای ستاره ها وضعیت دیگری دارد.

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۸ بعد از ظهر، یک بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: هتل، رزرو هتل، رزرو، هتل ها

 

پــس برگردیــم و ببینیــم بــرای رزرو هتل چه ســرویس هایی وجود دارد. در میان سرویس های ایرانی رزرواسیون آریا از ابتدا بــرای رزرو هتل به وجود آمــد و اخیراً پرواز را نیز اضافه کرده. مشــکلی که در داخل کشــور برای اقامت وجود دارد تعداد کم هتلها و قیمت بالای آنهاســت که باعث می شود برخی از مسافران قید سفر داخلی را بزنند و هزینه ای برابر با سفر داخلی را صرف سفر کردن به برخی از کشورهای همسایه کنند. سرویس های ایرانی گاهی تالش کرده اند مکان های اقامتی شــخصی و محلی کوچکتر و ســاده تر نســبت به هتل ها را هم وارد بازی کنند، اما ضرورت های قانونی هنوز این اجازه را نداده که خون تازهای در سیستم گردشگری ایران به جریان بیفتد و شاید یکی از معدود سرویسهای مناسب در این زمینه خانه مسافر باشد که به ادعای توســعهدهندگانش در همراه اول مناسب گرفتن خانه، ویال یا سوئیت های آزاد برای افراد کثیرالسفر است، اما تجربه شخصی خود سرویس جالب اتاقک را با پشــتیبانی و قیمت های جالب تایید میکند که برای کسانی که دوست دارند رنگی از تفریح هم به سفر کاریشان بدهند مناسب است. با این حال سرویس های داخلی امکان رزرو هتل و خرید هواپیمای داخلی و خارجی را فراهم کرده اند و اتفاق خوب در این سالها این امکان پرداخت ریالی است که اکثر سایت ها به ســمت آن رفتهاند و آن را در اختیار مشــتری قرار دادهاند. هرچند ممکن است هنوز فاصله زیادی تا سرویسهای پرطرفدار خارجیای وجود داشته باشد که در بسیاری موارد امکاناتی در اختیار دارند که ســایتهای داخلی از آنها بی بهره اند. از تمام این داستانها و مقایسه ها که بگذریم، برای مســافر ایرانی با هر دلیل و انگیزهای که برای سفر کردن دارد راهحلهای زیادی وجود دارد که می تواند تامی نکننده نیاز او در ســفر باشد. برخی از این ســرویسها روی قیمت و برخی دیگر روی کیفیت خدمات تمرکز کردهانــد، اما در هر حالت ســرویسهایی هم هســتند که به مقایسه خدمات و قیمتهای هتلهــا میپردازند تا کاربر بتواند بهترین سرویس را انتخاب کند. هرچند در مورد برخی مقصدهــا انتخاب چندانی وجود ندارد و باید به چند مورد پیشنهادشده بسنده کرد. سایت trivago پلتفرم مشهوری است که خدمات هتلها را نسبت به قیمتشان با هم مقایسه میکند و با توجه به قصد مســافر از انجام این سفر بهترین مکانها را به او پیشــنهاد میدهد. در این سایت افراد زیادی برای هر هتل نظر گذاشــتهاند که برای انتخاب آن بسیار کمک کننده اســت. Trivago مناسب ترین قیمت را از بین سایت ها به کاربر پیشنهاد می دهد و همه امکانات و تخفیف های هتل و محل دقیق آن روی نقشه و همچنین راه های حمل و نقل آن را برای مســافران ارائه کرده و شما حتی می توانید به جای جســتوجوی نام هتل یا شهر روی نقشه بگردید و هر نقطه از مقصد خود را که دوست دارید برای سفر انتخاب کنید. بعد از انتخاب هتل در این ســایت به سایت ارائه دهنده هتل ارجاع داده می شوید، البته همواره از شما خواسته می شود که سرویس را دوباره چک کنید تا از تغییراتی که ممکن است بنا بر شرایط در هر ساعت ارائه شوند باخبر شوید.

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۸ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: رزرو هتل، سفر، هتل، رزرو، سایت

 

تبلیغات، مجموعه فعالیت و اقداماتی است که منجر به آگاهی، اقناع و ترغیب جامعه هدف با اهداف معین می شــود. فرگشت عنوانی است که دانشمندان برای بیان چرخه تکامل حیات موجودات زنده بویژه انسان به کار می برند. منظور از فرگشــت آگهی رایگان در این نوشتار، بررسی چرخه رشد تکاملی  تبلیغات در ایران، طی سده اخیر  چاپ تا زمان حال حاضر می باشد. اعصار ارتباطات طبق تعریف مارشــال مک لوهان به طور کلی به ســه دوره عصر شفاهی (جارچی ها(، عصر کهکشــان گوتنبرگ (چــاپ)  و عصر مارکونی )الکترونیک) تقسیم بندی شده است. اگر دوره کنونی را که خود منشعب چاپ از دنیای الکترونیک است، عصر جدید بنامیم، فرگشت تبلیغات سه دوره کامال متمایز قابــل رویت را طی کرده و اکنــون وارد دوره چهارم شــده است. برای آگاهی از شرح این دوران به شماره 84  ماهنامه تبلیغات بازرگانی، مقاله پوست اندازی تبلیغات ایران چاپ مراجعه شود. تبلیغات ایران اکنون وارد مرحله نوین رشد تکاملی خود شــده اســت. تبلیغات در این مرحله از چرخه عمر خود، ســیر کاملا متمایز و دگرگونه دارد. تمایز و دگرگونی این دوره تبلیغات با همه گذشــته خود تفاوت آشکار دارد. جهش آشکار از رسانه های سنتی به رسانه های نوین، تغییرات در تبلیغات را به گونه ای رقم زده اســت که یک دگردیســی تمام را می توان در چرخه حیات آن مشــاهده کرد. تحولات رخ داده توانسته عرصه میدانی تبلیغات را از شکل هرمی به شــکل چاپ تخت تبدیل کند. به عبارتی، شکل هژمونی قدرت مجریان تبلیغات از یکدستی و یکپارچگی به موزاییکی و چند تکه، شیفت شده است. بنابراین، سه تفاوت عمده و اصلی میتوان میان تبلیغات سنتی و مدرن مشاهده کرد.

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۸ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: تبلیغات، چاپ، آگهی، رسانه

 

تبلیغات پنهان، نامحسوس یا بهنوعی درون فیلمی نوعی ازفرایندهای تبلیغاتی هستند ویلا که درآن آگهی مربوط به برندهادرمتن مجلات گنجانیده می شوند. در این شیوه، سعی رسانه های مختلف نظیر تلویزیون، سینما، بازی های رایانه ای، روزنامه ها و به منظور افزایش مطلوبیت یک کالا  آگهی رایگان یا برند استفاده شود. در این شیوه، سعی ویلا می شود از محرکهای تبلیغاتی مخفی غیرقابل شناسایی به منظور افزایش مطلوبیت یک کالا یا برند استفاده شود. چنانچه موارد لازم طراحی این نوع آگهی اعمال می شود و رضایت مخاطب را در بر داشته باشد، برند معرفی شده تاثیر مثبتی بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت و با موفقیت آن فیلم از اثر بخشی آگهی رایگان آن نیز بیشتر خواهد شد. می توان عدم وجود انگیزش ویلا کافی در مخاطبین برای پیگیری تبلیغات مستقیم را دلیل تغییر رویکرد طراحان تبلیغاتی شرکتهای بزرگ عنوان نمود کلامی در فیلمها نداشته و بیشتر نمود بصری داشته باشند. با وجود کارکرد مثبت تبلیغات پنهان، این نوع از تبلیغات زمانی دارای اثر ویلا بخشی کافی خواهد که در آن از رسانه مناسب و طراحی جذاب و به جا بهره گرفته شود.

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۸ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: آگهی رایگان، ویلا، کالا، آگهی

 

تورلیدر کسی است که سرپرستی و مدیریت اجرایی برنامه سفر بر عهده است. او تصمیم آخر را می گیرد و کسانی مثل راننده اتوبوس و لیدرهای محلی زیر نظر او کار می کنند. قدرت مدیریت، اطلاعات و تجربه تور لیدر به او این توانایی را می دهد تا همه اعضای گروه او را تایید کنند.تور لیدر مرتب به سفر تور می رود و در این راه تجربه ها و مهارت های تازه ای پیدا می کند. بازدید از جاذبه های فرهنگی و طبیعی شهرهای مختلف او را با زیبایی ها و آثار دنیا آشنا می کند. او نه تنها برای سفرهای مختلف از آژانس های مسافرتی حقوق می گیرد بلکه کلیه هزینه های مسافرت مثل هزینه رفت و آمد، هتل و غذای او هم از طرف آژانس پرداخت می شود.او باید هماهنگی های لازم را با وسیله نقلیه، هتل، رستوران و … انجام دهد و همه کارهای سفر مثل زمانبندی، انتخاب مسیر و … را مدیریت و برنامه ریزی کند.بعضی از موسسه های گردشگری زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کلاس های تور لیدری برگزار می کنند تا علاقمندان به این شغل بتوانند مهارت ها و تخصص های لازم را پیدا کنند. اگر در آزمون هایی که در این موسسه ها گرفته می شود هتل و همچنین در آزمون جامع سازمان میراث فرهنگی و مصاحبه شفاهی زیبان قبول شوید در این صورت به شما کارت تور لیدری داده می شود. مدت این کلاس ها ۶ ماه است و دو دسته فرهنگی و طبیعت گردی دارد که به هر مورد علاقه داشته باشید می توانید در آن دوره شرکت کنید.

 

+ نوشته شده توسط Hafarichaexcavation در جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۸ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: تور، هتل، تورلیدر، لیدر